-

Jag är stolt över mig själv hihi, lyckades plugga lite. Ska plugga mer ikväll om jag får hjälp av mamma, hehe. Nu ska jag städa lite i mitt rum, fixa lite grejer och sedan vänta på att Christopher slutar skolan, eller slutar träna, vet inte. Han skulle höra av sig när han var klar i alla fall. Vi ska keka ute. Myspys! Vi har inte träffats på nästan 2 månader(?) Känns konstigt... Vänner som man träffade varenda dag förut träffar man typ 1 gång i månaden nu för tiden. Om inte ännu mer sällan. Det är inte OK. Det är ju i och för sig inte så konstigt. Förut gick man i samma klass, och nu går man i en annan klass med andra människor. Det blir inte lika lätt att ses då eftersom att man går olika tider, träffar andra människor, läxor osv. Det är synd, men vad ska man göraaaaaaaa. Sånt är livet helt enkelt. Orkar inte att jag gör så jävla onödiga inlägg. Men jag är ensam och uttråkad. Stå uttttttttttttt


Hahahahaha orkar inte.........






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: