We never fail when we try to do our duty, we always fail when we neglect to do it

Eftersom att vi inte har någon röd tråd i den här bloggen så tänkte jag börja att skvallra lite om Big Brother, har ni något skvaller att dela med er får ni ju gärna kommentera.
Vilka vill ni ska ut ur huset? 
Däremot har jag inte fått reda på så mycket utöver vad som visas på TV. Och då tänkte jag, varför bara skriva om Storebror?
Visste ni att 20% skiljer sig på grund av facebook? Hur jävla sjukt är inte det?
Visste ni att chili innehåller ämnet capsaicin, som får kroppen att producera euforigivande endorfiner?
Bra skit.
Nu ska jag nörda framför BB och så hörs vi!
Jag tycker att det är fjantigt att spela svårflirtad, om en man förlorar intresset är han fel man.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: