I call everyone 'Darling' because I can't remember their names

Har du under de senaste två veckor:
Druckit alkohol? - Ja
Saknat någon du inte borde sakna? - Ja
Hört någon snacka skit? - Ja
Skolkat från skolan? - Nej
Hjälpt någon som har kärleksproblem? - Nej
Pratat med en riktigt bra vän i telefonen? - Såklart
Blivit irriterad på någon? - Har jag väl

Dig själv
Trivs du med ditt utseende? - Funkar väl
Vad är din normala hårfärg? - Typ blond, den va det innan jag började färga...
När fyller du år, och hur många år blir du? Den 24 oktober och då blir jag 17
Vart vill du helst bo? - Utomlands, helt själv, bara jag och sol.
Redo för barn? - Nej det tycker jag inte.
Redo för att flytta hemifrån? - Ja
Använder du linser eller glasögon? - Glasögon

Pengar
Tjänar du egna pengar? - Ja
Hur mycket pengar går åt per månad åt kläder? - Ingen vet...
Gillar du allt du köper? Ja?
Hur mycket pengar tror du att du lagt ut på hårprodukter? Inte mycket
Sparar du till något? - Nja, sparar gör jag men inte till något speciellt direkt
Har du pengar på ditt konto nu? - Hoppas
Hur mycket pengar har gått åt till alkohol den senaste tiden? Inget alls
Betalar du allt du behöver? - Ungefär
Jag är söt när jag sover, endast.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: