gedhea

Flåt bloggen. Har inte haft tid för dig... Haha orkar inte. Kan berätta lite kort om min helg:
Fredag: Jag, Lina, Jade och Sanna började med att fixa oss och dricka vin hos Sanna. Mysipysi. Efter någon timme kommer Jimmy och säger att vi ska hem till Rasmus. Ganska random. Men det var niz. Vi fick dessutom skjuts dit, vilket var ännu mer niz. Hos Rasmus hade var det lagom sköna människor och vi hade f1 kul. Jag i alla fall. Sen blev vi lite djupa hahaha jag dör. Ska inte gå in på det. Känslomässig, men rolig kväll. 5/5 toasters. Kanonkul! Beeenjamin.







Lördag: Igår fyllde älskade Adina 17 år, så vi firade henne med middag & lite krök sådäraaaa. Det var jätte kul, och maten var jätte god och tårtan också hihi *tjockis*. Jag gick hem vid halv 1 (?) då mamma ville att jag skulle hem plus att min mobil höll på att dö. Lite tidigt men det var skönt ändå.






Idag ska jag hämta mina nycklar som jag glömde hos Adina, och sen kötta med matte. Har prov imorgon och jag ska få minst VG. Annars blir jag besviken på mig själv. Alla bryr sig, jag vet. Orkar inte skriva mer. PoK



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: