Sorri

Fan vad dålig jag har blivit på att blogga... Flåt för det. Ska försöka bättra mig. I fredags var det lokalfest i Fruängen. Kostade 150 kronor inträde men inte fan tänkte jag och Lina betala det. Så en random snubbe fixade in oss gratis. Niz. Man fick en smiley på handen när man hade betalat, så vi gjorde våra egna så att de skulle tro att vi hade betalat. Hehe. Tur att jag går runt med en bläckpenna i väskan. Skön jag är. I lördags hände inte så mycket. Jag och Lina vaknade, drog ut på en morgonpromenad, drog hem igen, degade vid datan, drog till Coop och handlade snacks, drog hem igen, titta på TV, tog en powernap. Senare träffade vi Linda och sen käkade vi middag. På kvällen träffade vi Jade en stund, och sen skulle hon jobba så vi drog hem. Somnade runt 11, duktiga cheyer. Idag gjorde vi inte ett skit. Lina drog vid typ 6 och sen dess har jag inte gjort nånting. Eller jo, ätit middag och färgat mammas utväxt. Jag har blivit mammas nya frisör hehe, får pengar för det så varför inte. Om en kvart börjar Solsidan, och sen blir det Wallander. Woho! Härlig söndag. Nu ska jag avsluta den här feta boken. Kyss & smek




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: