Schleten

Man mår som man förtjänar. Fy fan. Vi började i Jades lägenhet, eller ja den är inte hennes än, men ändå hehe. Åt middag, drack vin, körde "jag har aldrig" och lite andra "lekar" eller vad man nu ska kalla det. Tog det ganska chill helt enkelt. (Och vi var utklädda hehe.) MAskerad YÄyä. Vid 2 snåret drog vi hem till Fredrik. Hahaha, nästan alla gick när vi kom. Synd. Men inte så konstigt då klockan var typ halv 3. Hade i alla fall sjukt kul där! Blev dock bjuden på alldeles för många shots... Men det var nice. Kommer inte ihåg så mycket från kvällen så har inget att skriva hehe. Eller jo, det hände något med Linas finger och jag fick panik och ringde Jade (som var på övervåningen) och sa att hon var tvungen att komma ner för att det var akut. HAHAHA. Typiskt mig på fyllan. Så jävla onödigt. Anywaaaaays, vi drog hem runt 5-6 på morgonen. Däckade på dirren när vi kom hem. Juste ja, jag fick för mig att tvätta bort sminket med diskmedel HAHAHA, liksom va? Mer kommer jag inte ihåg så jag avslutar här. Lägger upp några pics också. PoK












KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: