Idag är en bra dag

Vaknade runt 9 imorse. Galet skönt. Inte bakis heller, hehe. Tog en dusch, klädde på mig och drog ner till Solarieöarna. Drog en 35 minutare och blev nästintill svart. Ja tack. Kom hem, tvättade håret, åt lunch. Nu sitter jag i min säng och ba chillar. Är proppmätt. Blä. Jade, om du läser det här, skynda dig hit!!! Jag är uttråkad hehe. Ikväll blir det middag med tjejerna. Vi ska klä ut oss... Hm.. Jag vet inte vad jag ska klä ut mig till, men det löser sig! Hade först tänkt klä ut mig till Jesus då jag har en rosa Jesus-liknande klänning hemma. Haha jag dör. Men nej, jag ändrade mig. Bara för det kom jag på vad jag ska klä ut mig till. Fan vad gött! Lägger upp bilder på min utefitta sen. Nu ska jag leta smycken till klänningen jag hade tänkt ha på mig. Latero


Bränd reka. De nice



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: