I don't care if it hurts, I wanna have control

Jahapp, ännu en dag i mitt liv då. Hela dagen har inte alls varit som jag planerat den. Skulle gå och kolla på traven idag, random, lust att göra nya saker. Är trött på allt annat, göra något speciellt som att kanske träffa någon till sommaren? Tja, varför inte? Någon att bry sig om är väl alltid mysigt?
Men trav blev det inte som sagt var, så jag var hemma hos mig med Ada. Vi hade en lektion idag, sjukt niz. Nu är jag trött. Men ska in till Snaps för att träffa Christin och ge hennes allahjärtansdag presenter. Mys! Nu är jag lite död sådär va. PoK!
1. Hur mycket pengar har du på din mobil? Hur mycket du vill
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? Absolut
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Ada
4. Hur lång är du? typ 1.68
5. Vilken är den senaste filmen du sett? Såg halva någon film, fan vad dålig jag är
6. Hur löd ditt senaste sms? Tummen upp!
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Det beror på vad budskapet är, vem det är, och när.
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda, som tur är

9. När såg du senast din mamma? Hon sitter bredvid mig <3

10. Icke godkänt i något ämne? Nej!
11. Mvg i något? Nej...
12. När vaknade du idag? Åtta...
13. Vilken är din favoritplats? Soffan hos mamma. Jag bor här, i soffan. Mys!

14. Vilken plats föredrar du minst? Ute just nu

15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? Vart jag än sätter min fot, är jag på väg mot en okänd destination
16. Hur stor är din säng ? Har ingen säng...
17. Vad sover du i? Det är en hemlis så säg inte till någon... NAKEN!
18. Hur många kuddar har du i sängen? Tusentals soffkuddar, en sovkudde.

19. Var har du bott/bor? Bromma, Solna, Odenplan, Huddinge,  Södermalm, Haninge, Ingarö. Inatt bor jag i Solna.

20. Tycker du om kinamat? OM jag gör!?

21. Tycker du om kaffe? Ja.
22. Vad dricker du helst till frukost? Te

23. Kan du spela poker? Ibland
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? Nej...?
25. Vill du ha barn? Inte just nu

26. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och Finska.

27. Har du någonsin åkt ambulans?
Nej
28. Föredrar du havet eller en bassäng? Bassäng
29. Vad spenderar du helst pengar på? Onödigheter

30. Äger du dyrbara smycken? Ja då

31. Kan du rulla med tungan? JAAA, VEM KAN STOPPA DEN NÄR DEN BARA RULLAR FRAM, va?
32. Vem är den roligaste människan du känner? Ada!

33. Vad har du för ringsignal? Orginal typ. Fyfan, måste ändra! NU!

34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Ja säkerligen

35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? 500 kronor! FLÄSCH!
36. Kan du byta olja på bilen? Nej, men ska lära mig, fan vad hett.

37. Vilken var den senaste boken du läste? Oj, läste ut var nog en twilight bok. Nu är det "Back to the nines" om jag mins rätt på namnet.

38. Dansar du i bilen? Haha det vet du!

39. När var du i kyrkan senast? När mofar dog. Vila i frid bästa vän <3

40. Hur många hål har du i öronen?
2 men fler ska det nog bli
41. Har du någon piercing? Nepp

42. Har du någon tatuering? Nej

43. Har du provat droger? Allt är ju typ drog, min mobil är min drog t.ex...
44. Röka eller snusa? Måste jag välja så röka.

45. När blev du av med oskulden? 13 år...
46. Har du pojkvän/flickvän? Solo

47. Har du ett bra sexliv? Hahaha!
48. Vad är ditt mobil nummer? 0-2-5-5-4-, gissa numret.
49. Vad ska du göra ikväll? Pussa på mamma.

50. Har du några syskon? Christin min älskling!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: