Everywhere I look, I just see you.

Lite kort om middagen: Vi åt på en indisk resturang här på Söder. Jätte mysigt var det! Och så åt vi sjukt god mat. Hög mysfaktor jaaaja.

Julia & Marina


Ebba & Adina

Idag har det inte hänt så mycket. Jade har typ redan sagt vad vi har gjort så jag pallar inte. Jag åt precis middag och nu ska jag plugga... Egentligen så vet jag att jag inte kommer göra det, men vafan, jag måste. Ska hålla ett argumenterande tal på fredag. En uppgift som vi har fått i svenska & kommunikation. Kommer få betyg i båda ämnena. Ångest. Blä. Jag ska i alla fall prata om gamlingar som klagar på dagens ungdomar. Det är niz. Vet dock inte vad jag ska säga... Har inte skrivit ett manus än. Inte ens en kladd. Ingenting. Fuck vad jag är seg. Aya, får fixa det nu då. Måste tvinga mamma att tvinga mig att göra det. Annars kommer jag aldrig göra't. Vill verkligen inte. Jag vill sova. Eller nej. Jag vill ha ett jobb. Ett heltidsjobb. Slippa gå i skolan, bara jobba. Jag jobbar hellre med något jag verkligen brinner för, än att gå i skolan. Det är väl inte så konstigt, men ändå. 1 & ett halvt år kvar, sen är jag fri. Woho. Nu ska jag fixa te och börja plugga. Jag ska. Inte fastna vid Facebook, TV eller dylikt. Ska plugga. Jarrå.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: