I don't know what to do with my pork.

Och så händer det igen. Skulle ju tränat med Jade idag men nejnej, jag är en idiot som inte kan vakna i tid. Rättare sagt lägga mig i tid. Igår somnade jag ungefär klockan 6 på morgonen. VAD ÄR PROBLEMET?! Förut vaknade jag klockan 10 på morgonen hur sent jag än hade lagt mig. Nu skulle jag kunna sova en hel dag om jag kunde. Nej, jag måste börja ta min sömnmedicin igen. Det här håller inte... Nu har jag iallafall varit duktigt och gått upp ur sängen och in i duschen. Sitter nu med en handduk lindad runt huvudet och ser ut som en jävla taliban. Standard. Nu ska jag ta och göra lite frukost och sedan softa med livet i några timmar. Eller nej juste, jag vaknade ju sent så jag har inte tid med att "softa med livet". Fuckofff. Ikväll blir det grillning igen, fan vad det är mysigt med grillning. Älska. Börjar det regna kommer jag börja gråta men det är lugnt. Min kameras blixt är sönder och jag har ingen aning om hur den gick sönder. Den är inte sönder men även fast man fällt upp blixten så står det "fäll upp blixten". Så det går alltså inte att ta några bilder med blixt, vilket suger hästdase eftersom att man då inte kan ta några förbannade bilder när det är mörkt ute. Jag älskar att jag alltid är arg/irriterad över något. Aggressionsproblem-Ada. Alla mina smeknamn jag fått är fan negativa. "Drägg-Ada", "blåsan", "ADAHD" osv... "Modellen" är dock positivt. Tack Vincent. Ett positivt smeknamn är väl bättre än inget. Fan vad jag alltid ska börja skriva om onödiga saker som ingen bryr sig om. Pusshej tjackpastej.



Jag sitter vid datan och nördar as usual...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: