Skitdag, skitlov, skitliv.

Jag har panik/damp/ångest. JAG. VILL. UTOMLANDS. NU. Klarar inte av att det här.......... Okej, jag kom hem från New York för ungefär 5 dagar sedan, men ändå. Det kändes inte riktigt som att vara utomlands... Jag vill ha sol, bad och sådant. Blä. Fan vad dum jag är. Mamma sa att vi kunde åka till Italien, Spanien & Frankrike i sommar och åka till New York på höstlovet istället. Men nejnej, jag var helt inställd på att åka dit under sommaren. Så jävla fail. Åh, hatar att jag är så envis ibland. Hade vi åkt til Spanien och blablabla så hade jag iallafall fått lite sol & bad och New York under hösten hade varit perfekt. Var ju förjävla varmt där nu när vi åkte. GaaaahfHHFd så jävla irriterad på mig själv. Orkar inte vänta till höstlovet.................... Hatar Stockholm. Så är jag sjuk också. Ännu bättre. Fittlov. Fan vad jag mår bra av att klaga. Tack å hej.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: