Litet test såhär på morgonqvisten

God morgon! Vaknade av att jag frös som fan... Wierd. Igår kväll tog jag tempen och jag hade bara 35.5 grader... Håller jag på att dö?!
Jaja, jag tyckte ni förtjänade ett test tills att jag kan somna om.
01. Fullständigt namn: Jade Nathalie Lund
02. Ålder: 16
03. Vart bor du: Södermalm bror
04. Bor tillsammans med: Pappa och Linn, roligare än så blir det inte
05. Husdjur: Bianca min bebis!
06. Färg på ditt hus: Gult bror
07. När är du född: 24 oktober. Fett ovärt...
08. Klass: FÖ10B
09. Vilket år tar du studenten: 2013
10. Något jobb: Jora, om man nu kan kalla det jobb.
11. När gick du upp i morse: Nyss...
12. När ska du sova: Snart
13. Duschat idag: Duschade nyss faktiskt haha.
14. Kramat någon idag: Nej! *Buhu*
15. Pussat någon idag: Nej....
16. Vad har du ätit idag: Har inte kommit så långt än
17. Dagens klädsel: Mjukis, tjockiströja och ett par fett varma strumpor
18. Dagens smink: Inget alls!
19. Dagens sötnos: Har inte kommit dit än men jag tror det kommer bli pappa eller B
20. Dagens roligaste: Jag!
21. Har du många vänner: Lätt. Fett poppis! AMAGAD!
22. Hur många har du kysst: Okysst bror
23. Vem kramade du senast: Nicole tror jag
24. Vem saknar du: B
25. Hur många har varit otrogna mot dig: Hahaha för många
27. Har du pojk-/flickvän: Flickvän lätt!
28. Vem pratade du med i telefon senast: Hihi!
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det: Babak - försök med typ drickyogurt :)
FAVORIT:
31. Film: Ingen aning, är inte så mycket för film.
32. Låt: Olika. Just nu tror jag "Resten av ditt liv".
33. Mat: Allt som går att äta bör ätas...
34. Dryck: Cola
35. Färg: Lila och rosa... Ehe.
36. Tv-serie: GG
37. Stad: Stockholm
38. Land: Turkiet.
39. Ämne i skolan: Blääääh!!!
40. Tv program: Bolibomba, lätt.
SENASTE:
41. Personen du tänkte på: B
42. Personen du pussade: Ada
43. Gången du spydde: HAHA, fina flickor spyr inte.
44. Gången du grät: Länge sen typ
45. Pizzan du åt: Ännu längre sen!
46. Gången du var i Göteborg: Vad fan ska jag göra i Göteborg?
47. Gången du var i Stockholm: Hmm... Vad är Stockholm för plats?
48. Gången du duschade: 10 min sen
49. Gången du sov: 20 min sen
50. Personen som såg dig gråta: Babak
51. Svart eller vitt: Båda
52. Hund eller katt: Hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa: Myspys!
54. Tvspel eller datorspel: Olika
55. Singel eller upptagen: Singel!
56. Pussas eller kramas: Kramas
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead: Facebook!
58. Ragga eller bli uppraggad: Ragga
59. Big Brother eller Paradise Hotel: Big brother
60. Har du svart hår eller blondt: Mer blondt än svart...
61. Har du blåa ögon eller bruna: Gröna...?
62. Choklad eller lakrits: Choklad
63. Göteborg eller Stockholm: Stockholm
64. Högerhänt eller vänsterhänt: Högerhänt.
65. Coca cola eller fanta: Coca fucking Cola yäääh!
66. Pizza eller kebab: Kebabrulle!
67. Randigt eller prickigt: Prickigt
68. Älska eller älskas: Älskas
69. Leva eller dö: Leva
ANTAL:
70. Personer du älskar: Inte för många
71. Personer du hatar: Två personer
72. Pojk-/flickvänner du haft: 33st!
73. Personer du sovit bredvid: 569st!
74. Glassar du ätit på en dag: För jag räknar
75. Nämn en festival du vill på nästa år: Ingen?
76. Gånger du haft minnesluckor: Önskar att jag haft det ett flertal gånger...
77. Gånger du varit hög: På riktigt?
78. Personer du saknar just nu: Bara en
79. Gånger ditt hjärta brustit: Lite för många gånger.
VEM:
80. Vill du kyssa nu: Hihi
81. Träffade du senast: Pappa
82. Sjöng du senast för: Jag sjunger inte
83. Hade du senast en msn-konversation med: Venne...
84. Spelade du tvspel med senast: Babak typ...
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu: Ada!!
86. Vill du kasta en sten i huvudet på: Ehe..
87. Förtjänar att dö: Inte dö, förtjänar att lida.
88. Är söt: Ada <3
89. Vill du sova jämte inatt: Hihi...
VAD:
90. Gör dig glad: Det krävs inte mycket för att få mig att skratta...
91. Gör dig ledsen: Att tänka på morfar.
92. Vill du helst göra nu: Bli frisk så jag kan gå upp och gå till skolan...
93. Önskar du att du slapp göra: Ta två ipren om dagen för att jag inte ska ha så ont.
94. Vill du ha nu: RIKTIG JÄVLA MAT!!!!
95. Önskar du dig i födelsedagspresent: Allt! Spa behandling, ansiktsgrej som tar bort alla jävla äckelfinnar som finns på mitt ansikte...
96. Längtar du till: Ayia Napa!
97. Tycker du om dina betyg: Rätt så stolt.
98. Ångrar du i ditt liv: Att jag valde att spendera tid med folk som inte ville mig väl.
99. Är det bästa som hänt dig: Min lägenhet <3
100. Hur mycket är klockan: 10.49
Daft-punk-keep-calm-lyrics-music-quote-favim.com-125888_large
- Old people at weddings always poke me and say "You're next." So, I started doing the same thing to them at funerals.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: