Kaos.

Somnade klockan 8 på morgonen, vaknar av att mamma skriker på mig vid 12 tiden, somnar om, blir sms-bombad & får damp. Går tillslut upp vid 3. Nu står jag bland alla kläder som ligger huller om buller och har ingen aning om vad jag ska ha på mig. Ska möta Lina om 1 timme och ska vara färdigfixad då eftersom att jag ska vara hos Marina om 2 timmar. Panik. Panik. Panik. Mamma berättade precis att hon hade ringt sjukupplysningen som sa att eftersom att jag inte har ont så måste jag vänta tills på måndag. Ursäkta? Har förfan väntat i en hel vecka redan. Varför ska jag alltid vara så stressad? Jävla skitskitskit. Varför bloggar jag när jag har jättemycket att göra??????????!!?!?!!?!? vad är mitt problem hejdå



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: