Illuminati

God kväll då!
Har suttit med min farbor dåra och pratat om Iluminati, jag vet inte riktigt vad jag ska tro på. Min farbror är en realist och tror inte på spöken och sånt shit, men Iluminati tror han starkt på. Jag förstår inte riktigt alls, så jag har googlat lite, men allt är ändå ganska sammanhängande. Lite läskigt, ska nog forska igenom lite till om detta.
Kortfattat om vad jag har fått höra: Iluminati är en grupp av högt uppsatta mäniskor. Kan vara två, kan vara femhundra, ingen vet. De hjärntvättar människor fast på ett finare sätt. Som World Trade Center, det var Iluminati som frågade gubben om de fick riva tornen om han fick 7 000 000 000 dollar. Allt det här handlar om pengar. Iluminati vill bara ha pengar. Så de rev tornen och sa att det var Al-Qaida (eller nåt sånt) bara för att få gå in i Irak eller Afghanistan eller vilket land det nu var och döda honom i princip. Men egentligen fanns det ingen i planet.
Ganska coolt att folk har tänkt ut det här. Men ganska sjukt ändå.
Ni ska få se ett klipp med Iluminati grejer om just WTC som rasade och tänk nu på hur dom säger saker, vad dom säger och vilka verb dom använder...
- I wanna do bad things with you.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: