If you text that shit, I'll delete it

WAZZAAAP GANGSTAS!
Fick massa nya kläder idag av mamma, hihi. Hon skulle ändå slänga massa så jag fick typ halva säcken, det behövdes egentligen inte men jag är ju så jävulskt svag för kläder... Nicole är bäst eftersom att vi har samma klädsmak! Luv it! (Nicole och mamma är samma person, hon adopterade mig på fejjan så alla vet. Det som händer på fejjan är får real!)
Jag, Janne och Nicole åkte sen till Snaps, var inte så långvarig för att Sofie som egentligen skulle jobba, fick ledigt så vi fikade på Alberts. Det var så otroligt mysigt!
Nu ligger jag hemma och ska sova. Börjar åtta imorgon. Hoppas Ada väcker mig... Andra som är vakna får gärna ringa och väcka mig runt sex imorgon bitti, tack!
Puss och natti!

<3

- Don't trust too much, don't love too much and don't hope too much. Because that too much can hurt you so much.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: