I couldn't give a damn about my bad reputation

Adis! Jag börjar bli friskare, har inte haft så hög feber dom senaste timmarna. Närmare bestämt så har jag ingen feber alls just nu, men ska nog inte till skolan imorgon... Kanske blir sjuk igen och så dör alla... Det vill vi inte!
Idag kom Babak och köpte Sushi till mig, sen gjorde han te, sen kollade vi på GG. Fett najs! Annars har jag bara pratat i tel hela kvällen. Hihi. Myspysigt.
Nu ska jag dricka upp min varma choklad som pappa köpte till mig och läsa en bok av Bing Rimér, som pappa också köpte till mig. Hihi. Ha en trevlig natt på er!
- That lie you're living in... How's that going?


Hästen :D
PUBLICERAT: 2011-08-30, 06:40:08

Krya på dig :)



// Tha hest :D


Josephine Ribbing
PUBLICERAT: 2011-08-30, 11:09:54 | URL: http://Josephineribbing.se/

Haha bra där! Hoppas du tycker att den är likabra som jag tyckte! :-D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: