He tastes like you, only sweeter

Aloha mina små kycklingar!
Det jag och pappa gjorde idag var att åka Gokart. Sjukt kul! Har aldrig haft så här ont i kroppen i hela mitt liv dock... Mitt bästa varv var på 38 sekunder, pappas var 37 sekunder.
Vi körde tre varv och jag kunde inte ens smsa efter. Det är inget skämt...
Jobbade idag, fick lite sällis av Adis. Hade sjukt kul vilket resulterade till att jag spelade bättre än någonsin! HELL YÄÄH! Ska upp tidigt imorgon och träna, sola och fixa verktyg inför skolan som börjar snart! GAAH! Sen blir det jobbelijobba. Puss och kram så länge!
Pappa är den gula och jag den blåa. Detta var efter Gokarten.
- Step by step, I got a brand new walk. I even sound sweeter when I talk.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: