Forever random

God kväll!
Har nattat Vincent nu, han saknar sin mamma väldigt mycket, jag ritade en ritning av hans mamma så han skulle kunna sova. Jag är fett snél! Ska gå och packa lite ordentligare och klappa på mina nya skor. Ska ha på mig dom imorgon när jag reser!
Jag saknar min bestiz mezt och saknar pappsen lika mycket. Jag hör hemma i Stockholm, även fast staden är skit så har jag fasen lärt mig att överleva i kaoset. Man måste vara stark för att överleva i Stockholm. Jag är glad för att jag blivit stabilare som person på sista tiden, jag lärde mig verkligen av mitt misstag den här gången.
Nu ska jag nog spela lite på datorn, sen ska jag faktiskt gå och packa.
Visste ni att bananer är ett slags bär? Vincent berättade det för mig efter min godnatt saga, sen om det är sant får ni Googla upp själva.
Puss!
- Some people just need a high-five. In the face. With a chair.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: