Bang bang, you're dead

Sitter med min kusin och tittar på Rango, sjukt jävla dålig film.
Folk har blivit lite upprörda över mina spekulationer om Illuminati. Folk tycker att folk som tror på det är dumma i huvudet och efterblivna. Okej. Ni får tycka det, men folk som inte tror på det är ju då lika efterblivna, inte sant? Nu tror jag ingenting om Illuminati eftersom att jag inte förstår något om det, men folk får väl tro vad dom vill? Blir lite smått irriterad över att folk blir arga på andra som faktiskt kanske tror på sånt här... Folk får tro vad dom vill.
Idag så ska jag vara barnvakt till Vincent för alla ska på fest, får se vad vi hittar på för skoj.
Har fått sjukt snygga grejer! Ni får en bild imorgon när jag kommit hem!
Puss så hörs vi!
- The shit you hear about me might be true, but then again it might be as fake as the bitch who told you.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: