Sun is shining.

Hey bloggen! Lite dålig update men när det är så fint väder så sitter man ju inte hemma vid datorn... Hatar att blogg.se inte har fixat mobilbloggningsgrej. Eller de kanske har gjort det nu? Måste fan kolla. Aja. Igår var jag först på BUP hos min sköterska för att mäta mina värden. Det gick bra. Vi bestämde oss för att höja dosen på min medicin också eftersom att jag inte känner att den funkar så bra längre. Weho. Efter det drog jag en lunch med mammsen, kollade lite i affärer och sen drog hon till jobbet och jag hem. Bytte om, målade naglarna osv, innan jag gick ut för att träffa min bebis Jade. Vi drog förbi Snaps och chillade där en litet tag, sedan tog vi en prommis ner till Slussen och satte oss vid vattnet och tog lite bilder. Efter det drog vi tillbaka till Snaps och hängde lite med Nicky & Tobbe från BB och Jayson. Sedan kom Babak dit också. Ganska myzigt. Idag ska jag och Jade kanske träna, om hon vaknar typ nu, annars hinner jag inte. Vill inte väcka henne heller. Ikväll blir det grillning med mina brudar. Hög mysfaktor, yesyes. Nej nu har jag inget mer att skriva. Avslutar med bilder från gårdagen. PoK!


Gårdagens utefitta assåeWwwWww






HAHAHAHAHA dör för den här bilden. Så jävla random.
Resten av bilderna finns på Facebook. Ajde.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: