Peace & Love!!

Kollade i min hotmail-inkorg för att jag skulle leta upp ett mail från min lärare. Gissa vad jag hittar då? Ett mail från Lasse på Peace & Love där det står att jag har fått jobb. Hur jävla underbart är inte det?! Får boende osv gratis & får se några av mina favoriter, bl.a. Deadmau5 och Håkan. Jag är så glad, så glad, så glad.
Anyways, käkade precis lunch ute på ballen. Mysigt värre. Åt knappt något men ändå. Blir typ äcklad av mat när det är varmt & soligt ute, vet inte varför. Nu ska jag städa lite i mitt rum och sedan läsa "Svinalängorna" som ska vara utläst efter lovet. Så sjukt konstig bok men hade inget val. Man fick välja bland Svinalängorna och Kim Novak-boken (kommer inte riktigt ihåg vad den heter). Jobbig svenskalärare man har. Ger oss typ 3 uppgifter på en och samma gång. Hur hade hon tänkt att man ska hinna med allt? Aja. Fan vad onödigt av mig att skriva det, som att någon fattar/ens bryr sig haha... Typiskt mig. Nu ska jag ta mig ett glas apelsinjuice och sätta mig på ballen och läsa. Apelsinjuice istället för cola + läsa en bok. Hallå vuxenpoäng?! Hehe. Ciao bella



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: