Onsdag.

Tjenare mannen. Orkar inte berätta så mycket om gårdagen. Grillmys i tanto och sedan efterpärla hos någon snubbe. Jättemysig och rolig kväll, trots att jag frös ihjäl mig om fötterna. Hade ballerinaskor på mig. Det är så vi jobbar. Gillar att jag fick med mig en random tygväska/påse där det står "Vi är rädda om miljön" på, eller något, och sen är det en sol under texten. Vad fan är det? Vems fan är det? Varför har jag den för? Så jävla random, kommer inte ihåg hur den hamnade i mina händer... Ahmen nice. Nu ska jag börja fixa mig för att sedan träffa min lilla Lina. Vi ska till stan tror jag för Lina ska boka frisörtid, vilket jag också hade tänkt göra men nej det passar tydligen inte mamma just nu. Fuck off. Aja ska börja fixa mig nu. Latero



Finisar!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: