Jag vill också

Matvanor:


Bästa maträtt?
SUSHI
Bästa dryck? Cola
Hatdryck och maträtt? Får väl i mig det mästa
Bästa alkoholdryck? Vad har du att erbjuda?
Använder du smör på smörgås? Japp!
Smågodis eller färdiga påsar? Smågodis.
Favoritglass? MAGNUM!

Shoppingvanor:


Hur mycket shoppar du för varje månad?
Beror på
Har du mer skor än kläder? FÖR mycket! Måste. Rensa.
Favoritplagg? Bryr mig inte så mycket...
Hatplagg? När en tight tröja töjer ut sig och sitter löst så man ser ut som white trash

Arbete, utbildning:


Jobbar eller pluggar du?
Går på gymnasiet och jobbar
Vad vill du bli? Egenföretagare
Trivs du med ditt jobb/din utbildning? Absolut!
Är lönen viktigast? Japp


Boende:


Lägenhet eller hus?
FET lägenhet
Framtidsplaner med boende? Min framtida, perfekt pojkvän, kommer aldrig hända... *Forever alone*
Litet eller jätte stort? STORT!!!!
Drömboende? FET LÄGENHET!
Landet eller mitt i stan? Mitt i stan
Mysigt eller sterilt? Mysigt

Lite allt möjligt:


Har du barn?
Inte vad jag vet
Är otrohet okej? Aldrig i livet
Älskar du någon? Ja?
Betyder familjen mycket för dig? Allt!
Hemmafest eller gå ut på krogen? Får inte gå ut på krogen yao.

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: