Hej lista

Matvanor:


Bästa maträtt?
Förr var det sushi men det känns som att jag börjar tröttna lite på det...
Bästa dryck? Vatten eller vin.
Hatdryck och maträtt? Öl och sill? Haha.
Bästa alkoholdryck? Vodka Lime eller vin.
Använder du smör på smörgås? Beror på vad det är för bröd men oftast, ja.
Smågodis eller färdiga påsar? Smågodis.
Favoritglass? Piggelin.

Shoppingvanor:


Hur mycket shoppar du för varje månad?
Har dragit ner vääääldigt mycket på shoppingen :)
Har du mer skor än kläder? Nej.
Favoritplagg? Tighta jeans som sitter perfekt, dööööör.
Hatplagg? Oj... Halternäcktoppar typ, haha.

Arbete, utbildning:


Jobbar eller pluggar du?
Går på gymnasiet.
Vad vill du bli? Egenföretagare.
Trivs du med ditt jobb/din utbildning? Absolut!
Är lönen viktigast? ah faktiskt


Boende:


Lägenhet eller hus?
Svårt val, men en fet etagevåning skulle inte sitta fel.
Framtidsplaner med boende? Ska bo tillsammans med Lina, hihi.
Litet eller jätte stort? Stort men inte alldeles för stort?
Drömboende? Som sagt, en fet etagevåning. På norrmalm kanske?
Landet eller mitt i stan? Mitt i stan.
Mysigt eller sterilt? Mysigt.

Lite allt möjligt:


Har du barn?
Nej, herregud...
Är otrohet okej? Kan vara, men oftast inte.
Älskar du någon? Det är väl klart att jag gör? :S
Betyder familjen mycket för dig? Min mamma är mitt allt.
Hemmafest eller gå ut på krogen? Hemmafest.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: