Fredag weho.

Snart ska jag hem till Adina. Vet dock inte varför. Eller jo jag vet, fast ändå inte. Det är en överraskningsgrej, haha. Kommer bli feeeeettttt med kul tror jag. Är ganska taggad hihi. Jävla jobb tar kål på mig. Ska jobba imorgon också. Då är Sofie och den andra praktikanten inte där = mer att göra för mig. Skit. Martina sa att jag kanske inte får ta lunch så jag måste äta bra med frukost innan. Liksom hjälp? Det betyder att det kommer vara sjukt mycket. Vi har ju öppnat uteserveringen nu också. Kuk. Orkar inte. Ajajaja ska inte tänka på det nu. Min webb vill inte samarbeta med mig, den har börjat flippa. Hatar den. Mobilkameran suger häst, så det blir inga bilder. Tråkiii. Nu ska jag fixa lite grejer och sedan dra till Adajna den fajna. PoK



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: