Fikamys, check.

Kom hem ganska nyligen efter att ha fikat med Marina. Det var jätte mysigt! Vi hann inte fika särskilt länge, men ändå. Eller vi satt iof där i två timmar, haha. Ikväll måste jag plugga kom jag på. Har en bok som ska vara utläst till efter lovet, och ett arbete som jag är lite efter med, hehe. Tänkte att om jag gör klart det nu så slipper jag plugga på lovet. Vem vill plugga på ett lov liksom? Jag hoppas verkligen att jag får jobb på min praktik så att jag kan jobba på påsklovet och tjäna lite cash. Eftersom att min chef pratade med mig om extrajobb och eftersom att alla där tycker jag är så duktig så skulle det bara vara konstigt om jag inte får jobb. De verkar ju dessutom behöva personal, då det alltid är så stressigt. Jaja, får hoppas på det bästa. Nu ska jag äta middag, även fast jag inte är hungrig... Blä. Latero mina vänner


Så här såg jag ut idag. Inte för att man ser mycket, men ändå. Jag
har förstört min iPhonekamera på något sätt, det är därför mina bilder
alltid blir så suddiga & fula. Och min digitalkamera är dessutom trasig...
Suck. När jag har fixat en systemkamera (vilket jag ska försöka göra så
fort som möjligt) så kommer jag ta massvis med fina bilder och lägga upp
här = mycket roligare blogg. Jaaaarrååå. Oj, blev värsta texten nu haha...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: