Why do we stand up knowing that we're going to be knocked down again?

Hallå bloggen! Ada sover och jag förstår inte när vi ska gå upp imorgon. Vi ska tidigare till skolan för att plugga lite eftersom att vi pluggar bättre i skolan. Men hon glömde säga tid!!!!! PANIK! Kanske inte... Eh ja... Jag är inte så bra på det här med att-göra-listor. Men jag har tills på söndag på mig att kryssa hela! Bara för att jag är söt! Men nu ska jag faktiskt SKRIKA UT MIN GLÄDJE FÖR HAMMARBY ÄR MED I FINAL! Sån jävla match mot Kalmar! Det var inte alls kul! Så jävla nervöst! Ja, ni som såg, ni vet! GAAAH! MEN VI VANN! OTROLIGT! Nu ska jag faktiskt tvätta av mig sminket, fläta håret och sen ska jag lägga mig i min DUNDERSUPERDUPERMYSIGA säng. Åh! BTW! En till att-göra-lista kommer... Sen... Eller ja, inte en ny utan updatering. KISSKISS BANGBANG!
JAG ÄLSKAR CAPS LOCK!
- Oh me, oh my, I'm such a nice guy! Don't you remember me now?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: