Love is my religion - I could die for it

Hejhej! Nu sitter jag och Ada hemma hos mig. Igår jobbade jag på Snaps till tre. Usch, fan vad kallt det var för jag råkade nästan förstöra infravärmen med min klumpighet!! Duktigt Jade! Verkligen!
Jacqueline... Hur tänkte du med headern? Den är tråkig och kommer göra så att ingen vill läsa. Ada och jag kom fram till att om du ska klaga så har vi ingen bild på dig alls. Mycket bättre idé. Puss på dig!
Ada, jag och Patrik.
- Spåkulan säger: Låt inte dina önskningar och fantasin lura dig in på villospår. Verkligheten är komplicerad och du måste förklara för din vän vad du menar.


JacquelineS
PUBLICERAT: 2010-10-31, 17:11:12 | URL: http://letthegoodtimesroll.blogg.se/

Men gör så då! ta bort bilden på mej. Ja klagar för att ja tycker det ser konstigt ut, e ju int erat fel. Och sen tänkte ja bara att man kunde ha den sålänge tills vi har andra bilder, iaf på mej. men aja eftersom de e ni som håller på med grejen så kan ni ta bort bilden på mej.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: