"Joina alla då noobs"

Hur azum är inte min morgon? Vaknar upp, äter kebabrulle till frukost, åker hem med Ada och köper en latte och sen så sätter jag på min mobil och får världens finaste sms. Ja, jag är glad just nu! Gårdagen var jag inte alls sugen på party. Men jag blev tvingad att åka med helt enkelt. Så jag tänkte jaja, jag är där en liten stund. Helt sjuk kväll. Träffade tusentals av människor jag inte sett på fem miljoner år!! En tjej jag gick med i skolan i ettan till trean. En kille som jag umgicks med för länge sen och många fler! Som killar från Babaks klass. Helt sjukt!
Nu sitter jag med en latte bredvid min underbara laptop. Puss på den! Ja, mitt liv idag är underbart enligt mig. Ska snart hoppa in i duschen och sen ska jag träffa Ada, ska eventuellt sova hos henne inatt. Men först ska jag jobba på Snaps! Det blir fint. Hoppas jag ser folk som klär ut sig, DÅ BLIR DET AAAAZUM! Jaja, nu ska jag sluta, känns som att detta inlägget blit mitt längsta någonsin. Bara skriver och skriver... Puss!!!!!!
Jag dog!
- Spåkulan säger: Jade, du hittar på undanflykter för att slippa konfronteras med en person och det gör du rätt i.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: