I will never get enough

Jag är riktigt glad idag! Har haft fullt upp idag! Gick till Skrapan med Jacqueline och Ada. Jacqueline skulle kolla efter en mobil och jag köpte ett skrivhäfte till Samhällen. Jävlar vad man skriver. Och guys! JAG BEHÖVER HJÄLP MED MATTEN! Fattar nada. Från att förstå varenda liten ekvation till att helt plötsligt tappat allt. Hur gick det till?
Efter Skrapan kollade jag efter lite jobb......... Spänningen lider! Ska ringa nästa vecka. Hoppas hoppas hoppas! Som sagt har jag och Ada värsta planerna inför framtiden! Jackie är såklart inblandad! YÄYÄ!
Förlåt Ada, jag vet att jag skulle stänga av datorn innan tolv men jag kom typ nyss hem. Ska stänga av senast halv ett jag lovar!
Efter jakten på ett jobb så gick Ada och jag in i lite affärer sen spelade jag bowling och sen gick jag på bio och kollade på "The other dude". GRYM film! Värd att se!
Nu är jag som sagt hemma och som Ada sa tidigare, GRYMT seg dag imorgon! Man får slicka på den sura citronen! Och man ska inte kasta bäver i trähus! Nu ska jag snart sova. Pussar på alla som läser!
- Hur kan ett gott skratt förlänga livet om tiden går fort när man har roligt?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: