Can I just be happy for a while?

Hej på er! Jag är hemma dag, när ja vakna mådde ja inte alls bra. Kallsvettig ont i huvet och kände att något typ av virus spridit sig i hela min kropp. Inte alls kul, ja tog en migrän tablett och huvuet känns bättre men är fortfarande inte bra. Det var nog en bra ide att stanna hemma o vila idag så ja kan gå till skola imorn o fredag. Och såklart ja så kan vara frisk på lovet! hehe Igentligen tycker ja de e as tråkigt att vara hemma, finns ju inget att göra. Kan inte sova, inte titta tv och datan borde ja inte heller vara inne på.. jaja Hoppas Ada o Jade hare bra i skolan. Hoppas dom kan ge mig lite anteckningar sen om vi fårr några.
Ska ja ta en bulle eller ska ja banta? haha usch för bantning!!! ska nog gå o hämta något att dricka om ja lyckas resa på mig utan att bryta ryggen, haaaaaaar så sjuk ont. Ska gå till skolsyster imorn tror ja o se vad hon tkr ja ska göra åt min rygg problem för ja klarar int av smärtan längre. Kiorpaktor(?) behöver ja oxå gå till.. stoppa nålar i mig så alla muskel smänningar släpper.
PUSSS♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: