Writing comes more easily if you have something to say

Shit... November. En kall månad. Och kallare blir det. Nu har jag inget att se fram emot eftersom att jag hatar julen sen morfar gick bort. Den kommer aldrig bli sig lik och jag vill inte fira den längre helt enkelt. Suck... Jaja, sommaren kommer väl igen sen.
Har sovit väldigt gott inatt men drömmer så sjuka drömmar och jag kan inte sluta. Det är väl bara så. En period då man är rädd för att förlora något stort, då drömmer man väl mardrömmar för att man är rädd?
Idag ska jag träffa Ada, men först ska jag duscha och kolla på tv! Ehe... Skriver lite sen. Ska även ringa lite samtal. Men det blir när min morgonröst har försvunnit. Pussar!
Riktigt gammal bild, ett och ett halvt år sen!
- People rarely succeed unless they have fun in what they are doing.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: