What the fudge

Såg precis att någon från USA läser vår blogg? Haha, fan vad random. Men det är nice! Nu har jag ätit klart hehe är proppmätt. Jag känner mig som värsta nörden, uppdaterar typ var 5:e minut HAHAH men de näjz. Ikväll har jag bestämt att vi ska ta massvis med schnygga bilder som vi kan lägga upp här på bloggen. Wunderbart! Nu ska jag kolla om mamma är klar så hon kan hjälpa mig med läxjäveln... Vill bara få det gjort! Sen ska jag ringa Jade och ge henne "facit" haha. Jacqueline, ringer dig när jag är färdig! Sen ska jag ta en "kvällens outfit" bild. Det lovar jag. Jag har lovat mycket och sen har jag inte gjort det jag lovat, men den här gången kan ni ge er fan på att jag gör't! Haha. Orkar inte med mig själv hahaha, så jävla störd. Aya, kyss och smek (kom och lek) HAHAH tråkig




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: