Wäää

Tjo bloggen. Nuuu har jag köpt hårfärg hehe och Jade hängde med för hon skulle köpa nytt smink, fast det gjorde hon inte men haha aya. Och jag hann inte följa med Jacquelineeee, buhu. Jag är så seg... Aya, vi ska ses ikväll istället hihi. Jade följde med mig hem för hon skulle hjälpa mig att färga håret, fast jag fick ändå göra det själv... Lika bra det, jag är ju så grym på att färga hehe... Helt ärligt så borde jag typ bli frisör? Så jävla tung. Nej nu tänker jag tvinga med mig Jade ner till ICA för jag vill köpa mat heheh fetto. Skriver mer sen när jag har nåt intressant att skriva. Pusspusspusspusspusspussssssss!


Adina, Ebba & jag i somras. Fan vad brun jag var.....
Amagad! Saknar mina tjejorrrrr :(




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: