Var inte rädd att öppna dig för din vän. Du kommer att möta kärlek och förståelse.

Hej! Är hemma nu, eller kom hem för en stund sen men har pluggat lite. Pappa kom och hämta mig vid skolan så ja slapp åka hem i detta mörker helt ensam, snällt hihi Vi åkte runt o pumpa musik haha de va najjs åkte till farsta för att köpa lite ljus, sen blev vi sugna på korv så gick och köpte det haha Och snart är det mat (får inte säga till någon att vi ätit) bara äta o se glad ut hehe

Iaf hittade en bok jag skrivit i under tiden jag gick i 9an shiit vad knas allt var! Stod bla att jag skulle börja på IV ist för gymnasium haha men som tur var lyckades jag plugga upp mina betyg så att jag slapp. Är glad att jag gjorde allt det jag gjorde för att få bra betyg, annars hade jag aldrig gått i denna underbara klass! Stod även mycket mycket annat som jag inte borde ha skrivit ifall någon får tag på den hehe
(OLD)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: