Underbart...

CHACHA bloggen! Nu sitter jag här och chattar med pappa på msn, skit kul! Igår var jag på Snaps och spelade Alfapet mot syster-yster men känner just nu att jag faktiskt inte blir så mycket smartare av det där spelet...
Lyssnade också på den nya onsdagsklubben och fan vad folk det var ändå. Riktigt grymt! Jag insåg efter att det var tre killar som stod och dansade vid garderoben, som kunde dansa, att killar som är duktiga på att dansa och ser bra ut är sååååå sexigt!
Jag har inget alls planerat idag... Det suger! Usch vad jag hatar såna dagar då jag inte vet vad jag ska göra. Dom är så sega... Får se om jag ens pallar försöka göra något idag... Puss!
- Du ser mig inte, du hör mig inte. Vad ska jag behöva göra för att få din uppmärksamhet?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: