Smile like you mean it

Så här glad vill jag vara just nu...

Men nejnej.. Vakna på fel sida idag, eller nåt. Mår inte alls bra. Känns som att jag vill gå i ide. Fan vad skönt det hade varit... Äh, måste sluta upp med mitt deppmode... Vad händer idag då? Hmmm, ska träffa Andreas och få Linas kamera eftersom att jag inte hann träffa honom igår, sen vet jag fan vad jag ska göra? Har inte planerat nåt. Funderar på att gå och träna? Åh vad skönt det skulle vaaaaaaa. Har inte gjort det på snart ett halvår (?) Stackars mitt gymkort, det ligger och möglar... Aya, får se om jag orkar ta mig till gymmet, hehe. Imorgon är det skola. Åh vad jag har saknat skolan! Har ju inte varit där på 2 veckor. Ja, jag är seriös. Älskar min skola hihi. Och vår klass, så jävla underbar. Ge mig måndagggggggggggg.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: