Seg måndag

Tjo bloggizzzz! Jag ligger just nu nyduschad i min säng, frésht. Behöver inte berätta något om vad som hänt idag eftersom att Jacqueline redan har gjort det, hähä. Efter att vi hade vart hos Jade så drog jag hem och ba chilla galet jao. Tråkig, seg & jobbig dag. Usch. Och regnhelvetet gjorde det ju inte bättre... Fy fan vad jag blir på dåligt humör av regn. Vet inte varför men det är såååååå och det är inte kul. Om det regnar imorgon med så kommer jag döda någon. Kan va bra att veta liksom... Aya whatevahhh, tänker lägga mig tidigt ikväll eftersom att jag vill hinna fixa mig ordentligt till skolan imorgon. Vet inte varför, fick lust med det bara...... Ja, jag är normal. Nu ska jag föna håret, woho. Puss på er!


Jag och Jade busade lite på Snaps idag...





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: