Så jävla dålig!

Har inte haft tid att blogga för att jag har gjort massvis av saker! Sista dagen på praktiken, gick bra, förutom att jag nästan gjorde sönder en kassa och spillde ut kaffe överallt. Klumpig som jag alltid är. Det vet ni! Och Ada, vi fixar gymkort sen när min hosta är över. Hostar ju som en jävla idiot, men det går över sakta men säkert. Okej?
På praktiken kom ju som sagt Ada och hälsade på mig och sen gick vi upp till mig när jag slutade, hämtade lite saker för meningen var att gå på fest men var så jävla trött att jag inte orkade med fulla tonåringar som springer omkring i cirklar. Ada blev suris för hon ville så gärna gå ut så jag gick till Snaps och Jacqueline gick hem.
Mange fyllde år, så stod och sjöng lite sen så i princip gick jag hem. På vägen hälsade jag på alla roliga människor på Metro.
Nu är jag äntligen hemma och ska väl snart förflytta mig till sängen och låta John Blund ta över.
Klockers!


Ada
PUBLICERAT: 2010-11-13, 12:08:27 | URL: http://letthegoodtimesroll.blogg.se/

HAHAHAHAHA hästen!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: