Pluggpluggplugg

Pagge är äntligen igång, woho! Shit vad vi garva när vi läste inlägget. Haha, underbart! Skola till kl 4, så jävla segt. Direkt efter skolan så drog jag hem för att käka middag (tidigt, jo tack jag vet! Men hade inte ätit någon lunch så var hungrig hehe.) och sen blev det pluggmode. Skulle ju egentligen träffat Marina efter skolan, men eftersom att vi har fått så mycket läxor nu så hann jag tyvärr inte träffa henne. Buhu! Fast hon svarade ändå inte på mitt SMS så..... Hehe. Jag satte på datorn för att logga in på "Online" där Irfan ska ha lagt upp instuderingsfrågor till provet vi ska ha om kost- och näringslära, MEN jag fastnade såklart vid Facebook och nu bloggen. Ovanligt... Nej men efter att jag har skrivit klart detta inlägg så ska jag ta mig fan göra de där instuderingsfrågorna. Btw, när jag kom hem så hitta jag en Center-rulle på mitt bord. Naw, gulligt. Vem kan ha lagt den där? Hm... Vem fan bryr sig haha, orkar inte.... NU JÄVLAR SKA JAG PLUGGA SÖNDER, FKB!!!!!!!!!!!!!!! Ha en fortsatt trevlig kväll, kära läsare! PUSS


Gammal bild.... Igen.... Måste börja ta lite bilder fan. Skärpning!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: