Nej jag tänker fan inte se på film.

Namn - Ada Werterborg
Födelsedag - 12 oktober
Ögonfärg -  Bruna, grönmelerade
Hårfärg -  Vet inte riktigt haha -.-
Längd - 168 eller nåt
Högerhänt/vänsterhänt - Höger
Stjärntecken - Våg
Skostorlek - 38
Är dina föräldrar skilda - Nope
Skor idag - Uggzzzz
Rädslor - Att bli sårad
Mål för året - Året är ju snart slut...?
Mest använda fras på msn - "haha"
Det första du tänker på när du vaknar - Fan vet jag?
Mest saknade minnet - Somras trorrrr jag
Favorit Färg - Venne
Mat - Tycker om det mesta
Sport - Fotboll
Djur -  Hund
Glass - Piggelin
Affär - Finns många
Sallad - Pasta elr kyckling hehe
Skådespelare - Careface
Låt - Alldeles för många hehe
Nummer - 6,3,9
Årstid - Sommar
Parfym - Ralph Lauren
Kroppsdel på motsatta könet - ådror <3333 mage, rygg allt e fan lika viktigt...
Vad vill du bli när du blir stor - Kung
Hur vill du dö - Ofta jag ska tänka på det nu? CP
Vem av dina vänner är mest högljud - Jade HAHA!
Vem får dig mest att skratta - Många!
Vem har du känt längst - Min bebis Christopher
Vem är blygast -  Oj vet inte
Bästa känslan - Att vara lycklig
Värsta känslan - Stress/ångest
Vart vill du bo i framtiden - Bo kvar i Sthlm tror jag, annars kanske typ LA eller nåt annat fläshigt ställe? Hehe
Om du fick ändra en sak på dig själv, vad skulle det vara - Flera saker hehe..
Varit kär - Ja
Blivit dissad - Typ
Rymt hemifrån - Yes
Föreställt dig ditt ragg naken - Klart
Skolkat - Jarrå
Tänkt på självmord - Yessir
Sovit utomhus - Jao
Varit otrogen - Nejrå
Sett en död människa - Usch nej
Druckit alkohol - Men ja
Ätit sushi - JA <3
Varit på en scen - Ja?
Snattat - HAHAH, ja
Blivit nerslagen - Nevah evah



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: