När du träffar någon utan ett leende, ge den ditt

Jobbar ikväll på Snaps så kom dit så kanske ni kan komma in for free om ni ger mig en puss. PAPPA! LÄS INTE DENNA MENINGEN! OBS! Om du nu gjorde det så var det på skämt! Hehe!
Gossip Pagge är igång nu igen. Ja, inte så mycket skvaller om just mig kanske, vilket var väldigt skönt! Känner lite som att jag måste börja akta mig för vad jag gör och vad jag säger... Men å andra sidan finns det faktiskt inte så mycket skvaller om mig. Eller?
Ada ska sitta med mig på Schnäps och frysa ihjäl lite granna. Jobbar btw från 22.00-2.00 SÅ KOM OCH UNDERHÅLL! Och framför allt så behöver jag någon som värmer mig och kanske lite Ada. Mest mig, FnIsS! Sen får ni förstås parta allt vad ni kan om ni nu vill det, men vem vill hellre parta än att vara med mig likzååååm? Ego? Ja!
Har t.o.m fått ett eget album på Adas fäjja som heter Ego-Jade med bilder på mig, mig och juste... Mig!
Ada är världens sötaste som påminner mig om att ta tabletterna som jag fått. Slänger över ett sms och ber mig ta ett. Vad skulle jag göra utan dig älskling?
Och en sista sak som jag vill ta upp. Är inte jag fet om t.o.m min engelska lärare kallar mig för Godis-Jade..? Shit, måste sluta upp med dessa fasoner! VÄRSTA NOVELLEN JAG HAR SKRIVIT! Najs!
Puss!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: