Måndag

HAHAHHA Jade, du är så söt. Ja den blev nice, men inläggen fuckar ur lite hehe... Asså inläggsrubriken går typ ihop med datum & tid? Det ser cp ut, vi måste fixa't! Och så måste vi fixa "Gilla" grejen för den försvann!

AYA IALLAFALL.........

Godmorgon hihi. Gjorde aldrig ett till inlägg igår, hehe var för trött... Hann aldrig träffa Christopher men ska träffa honom idag istället, brabra. Och efter bion så gick jag till Jade och tjillade fett för hon skulle överföra alla mina låtar på min iPhone till hennes data. Inte för att det gick så bra men... Haha. Idaaaaaaaaaaag ska man börja jobba jippie jätte kul att gå upp kl 6 aa jo tack. Men det är ändå nice. Annars sover man ändå bara bort dagarna. Nej nu ska jag hoppa in i duschen. Kanske gör ett till inlägg innan jag drar, om jag blir färdig i god tid hihi. Pussss!


Drägg bild från Visby i somras, hehe. Saknarrrrrrr så in i...






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: