Litet test bara för att jag är tönt som Ada...

Namn - Jade Lund
Födelsedag - 24 oktober
Ögonfärg - Gröna
Hårfärg - Brunt
Längd - 168 eller nåt
Högerhänt/vänsterhänt - Höger
Stjärntecken - Skorpion
Skostorlek - 38/39
Är dina föräldrar skilda - Ja
Skor idag - Pälskor mihi!
Rädslor - Att bli sårad
Mål för året - Året är ju snart slut...?
Mest använda fras på msn - "haha"
Det första du tänker på när du vaknar - Honom...
Mest saknade minnet - Oj... När allt var som bäst...
Favorit Färg - Lila
Mat - SUSHI!
Sport - Fotboll
Djur - Hund
Glass - Magnum gold!
Affär - H&M
Sallad - Är nyttigt
Skådespelare - Jag såklart?
Låt - Alldeles för många hehe
Nummer - 4, 6, 12
Årstid - Sommar
Parfym - Armani
Kroppsdel på motsatta könet - ARMAR!!! ÅH DÖR! CP ORGASM!
Vad vill du bli när du blir stor - Ja du... Jag är ju redan bäst... Kanske rik?
Hur vill du dö - Somna in
Vem av dina vänner är mest högljud - Haha... Eh... Jadu...
Vem får dig mest att skratta - Många!
Vem har du känt längst - Det undrar jag fan också
Vem är blygast - Ada hihi
Bästa känslan - Att vara lycklig
Värsta känslan - Stress/ångest
Vart vill du bo i framtiden - Flytta ifrån det här jävla landet!!!!!
Om du fick ändra en sak på dig själv, vad skulle det vara - Flera saker hehe..
Varit kär - Ja
Blivit dissad - Typ
Rymt hemifrån - Om jag har!
Föreställt dig ditt ragg naken - Jag föreställer mig alla nakna. Roligare så
Skolkat - Ja!
Tänkt på självmord - Jo
Sovit utomhus - Flertal gånger
Varit otrogen - Tyvärr... En gång ingen gång?
Sett en död människa - Nej
Druckit alkohol - Ja
Ätit sushi - JA <3
Varit på en scen - Jag är född på scenen
Snattat - Faktiskt inte...?
Blivit nerslagen - Antal gånger
- If you only knew...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: