KÖTT

Godmorgon! Det gick inte så bra med att dygna, hehe. Vid 3 snåret bestämde jag & Jade oss för att sova. Somnade typ 1 timma senare, gick upp kl 06.20. Härligt! Not. Vi hade idrott från kl 8-10. Fyfan. Vi gymmadeS.A.T.S i Globen och det var sjukt näjz! Trion kötta gal1 på rullbanden. Haha, eller Jade rättare sagt... Jag larvade mig, Jacqueline läste en tidning medan hon gick på bandet och Jade sprang. Haha, köttarN. Sen träna vi lite styrka också. Främst mage & ben för min del. Vill inte träna mina armar då de redan är muskulösa. Haha, förstår inte hur de kan vara det, tränar aldrig mina armar? Aya. Nu ska jag ta en snabb dusch och sen fixa mig för att sedan möta upp mina små flickor för att luncha. Woho! Sen har vi typ 3 lektioner till. Sjukt segt. Men det är bara att kötta på liksom. Köttköttkött. Nu har jag slut på ord. Hörs efter skolan, pussen!


Bild från i somras. Åh, ge mig sommar nununu!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: