Julen sprider sig i min kropp

Hej på er! Det är så lugnt och skönt här hemma. Helt tyst och mörkt. Det är bara jag och pappa hemma så det blir en lugn kväll. Igår var jag ju med "Mr. O" haha vi gick o käka på donken i farsta (Romantik på hög nivå) sen drog vi hem och bara tog de lugnt typ, dygna gjorde vi ju oxå för de gick ju inte att sova i min lilla säng haha fast de var kul (a)
Satt nyss framför brasan och käka lite tacos mums, hihi jag äter helatiden. Men nästa vecka är det slut på det, ska köra på måltids ersättare, Endast!
Imorgon ska jag hem till söder igen och sedan till farmor. Jag och syster min ska hämta julklappar och mysa lite! Åhh vad jag älskar denna jul stämning som svävar runt här. :)



Ada
PUBLICERAT: 2010-11-27, 17:27:39 | URL: http://letthegoodtimesroll.blogg.se/

Fan vilken snygg bild! Och du säger att du inte har några bilder? Saaaajk <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: