I have seen all, I have heard all, I have forgotten all

Hejhej, igår var jag instängd tills min pappa sa att jag skulle komma till Snaps och spela Alfaphet med honom. Han vann som alltid. Sån jävla otur i spel... Sen efter det så tänkte jag varför inte följa med på fest med Ada och Jacqueline. Kul hade vi. Tills då killarna började snacka om något de inte hade någon aning om. Omogna småpojkar. Då blev jag förbannad och två personer till blev också arga och ja... Ska man börja diskutera med mig om något som jag är bra på så leker man med elden. Usch. Små smutsiga pojkar.

Nej nu ska jag äta något. Nu märks det på min kropp att den inte fick någon mat igår. Puss.
LÖV da piktör


JacquelineS
PUBLICERAT: 2010-11-03, 15:58:02 | URL: http://letthegoodtimesroll.blogg.se/

haha pigviiin



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: