Hostar så mycket så att jag gråter

Men Ada, det är snyggt... Och btw så kan man inte skriva för långa rubriker för då ser det helt fel ut. Fogel...
Nu sitter jag med ett glas te i handen och jag hostar som ett miffo... Jag håller på att hosta upp mina inälvor... Jag har världens bästa pappa som kommer och väcker mig klockan åtta för att lilla jag alltid ska försova mig. Ja jag var ju trots allt uppe sent igår. Hoppas jag kan somna ikväll och inte inatt. Nej usch och fyfan, hostar som en idiot och jag hittar inte min jävla astma medicin. GAH! TOKIG!!!!! Nu ska jag sminka mig och börja gå snart, behöver inte stressa mig direkt, min praktik ligger ju 15 sekunder ifrån mig. För er som vill hälsa på, jag jobbar på 7-eleven, Götgatan 93. Det är NICE!!! Mittemot Ringen! Det är ännu mer naaaaaaaajs! Nej nu ska jag hosta lite till och hoppas jag inte hostar på jobbet för det är inte lika najs. Pussellipuss!
- I rather rule in hell then to serve in heaven.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: