hejhej hemskt mycket hej

Tja bloggen! Jag har knappt bloggat den här veckan hehe men har gjort så mycket under dagarna så jag har vart helt slut när jag kommit hem. Har inte pallat blogga likzåm. Nu sitter jag och Jacqueline hemma hos Jade och kollar igenom skolkatalogen. Hahahaha så jävla kul. Vi fick som sagt sluta tidigare idag, galet skönt. Efter skolan så gick vi och mötte upp Julia och hennes klasskompisar typ, sen sa vi farväl till dem och gick å lunchade. Yumyum! Efter det så skulle vi till Apoteket för jag skulle hämta ut mina pillz, men jag hade glömt mitt leg hemma, så dum som jag är, så det gick inte... Får väl göra det imorgon. Sen gick vi till Sleven och de sa att Jade skulle komma tillbaka vid typ 2, så nu gick hon precis diiiiiiiiiit. Fan vad intressant. Jag hatar att blogga. Jag hatar vår blogg. Blogga är inte min grej... GDLDÖGLDFSÖSDLLSDPGSDLSGLKKÄÖ. Ikväll tror jag att det blir utgång, får se vad vi hittar på. Är inte på humör nu så pallanteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee hejdå


j4g är c00l




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: