Godmorgon

Hei bloggen. Vakna för en stund sen hehe. Jävla skit, hade tänkt gå upp kl 10 men nehe... Tänkte sola men nu kommer jag inte hinna göra det? Skit bra... Nu ska jag käka frukost och zen ska jag gå & köpa lite mer hårfärg, och typ vid 4 tror jag att det var, så ska jag träffa Jacqueline & Sebbe. Skojjjjjjjjigt. Asså jag får damp... Mitt hår är typ samma färg som innan? Eller överhåret blev liiite ljusare men annars så ser jag ingen skillnad, så jävla weird. Jag blekte liksom håret? Okej jag tog typ den svagaste blekningen men ändå, hade i färgen i typ 1 timme, och man skulle egentligen ha i den i högst 45 min. WTF? Fattar inte vad problemet ärrrrrrrr. Cp... Aya, fuck that. Nu taggar jag till köket jao. Shu






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: